قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم، مهمترین عامل در هرچه باشکو‌هتر شدن جشن‌های نیمه شعبان را بکارگیری ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌های سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) عنوان کرد.
ظرفیت‌های ویژه مردمی در جشن‌های نیمه شعبان به کار گرفته شود
ظرفیت‌های ویژه مردمی در جشن‌های نیمه شعبان به کار گرفته شود
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی در دومین جلسه هماهنگی ستاد‌های مردمی اجتماعات مهدوی استان قم با اشاره به در پیش بودن جشن‌های نیمه شعبان گفت: مدیران استان بایستی آمادگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن‌ها را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم، سیاست استان در بکارگیری جشن‌های مردمی در برپایی جشن‌های سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) را مورد توجه قرار داد و گفت: با برنامه ریزی دقیق می‌بایست از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم برای مهیانمودن مقدمات برپایی جشن‌های نیمه شعبان استفاده شود.

استاندار قم نیز هفته گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم گفته بود: با توجه به اهمیت، جایگاه و ابعاد ملی و فراملی جشن‌های نیمه شعبان در شهر مقدس قم، باید ستادی در سطح ملی برای این رویداد عظیم تشکیل شود.

سید محمدتقی شاهچراغی گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، هماهنگی‌ها در سطح گسترده در حال انجام است و با نهاد‌ها و دستگاه‌های ملی مکاتبات لازم انجام شده.

استاندار قم بر ضرورت آمادگی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های نیمه شعبان تأکید کرد و گفت: همه مردم قم باید آماده میزبانی از خیل عظیم عاشقان حضرت ولیعصر (عج) بوده و در برنامه‌های پیش رو به محرومان و نیازمندان توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز هفته گذشته نیز در این جلسه بر ضرورت برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های نیمه شعبان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی تأکید کرده بود.

سید موسی حسینی کاشانی گفت: امیدواریم با ارائه و جمع بندی پیشنهاد‌ها و مطالبات فرهنگی در رابطه با نیمه شعبان، برنامه‌های مناسب و در شأن شهر مقدس قم و این ایام اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: مسائل فرهنگی از مهمترین مسائلی است که در برگزاری برنامه ها، آیین‌ها و جشن‌های نیمه شعبان باید مورد توجه جدی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccsiqs12bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما