پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 102833
منبع : قم نیوز

مجالی برای رجزخوانی و قدرت نمایی لات‌های مجازی در قم نماند

قم نيوز : با اجرای طرح اقتدار پلیس در قم ۱۵ تن از اراذل و اوباشی که در فضای مجازی رجز خوانی و قدرت نمایی می‌کردند، دستگیر شدند.
مجالی برای رجزخوانی و قدرت نمایی لات‌های مجازی در قم نماند
مجالی برای رجزخوانی و قدرت نمایی لات‌های مجازی در قم نماند
به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در راستای ابلاغ تدابیر و تاکید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان ها شب گذشته طرح اقتدار پلیس در قم با حضور مأموران یگان امداد، یگان ویژه، پلیس امنیت عمومی و مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا و ۳۲ تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف ۷ قبضه سلاح سرد از متهمان گفت:: ۱۵ تن از این افراد در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و برای یکدیگر رجز خوانی کرده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که ۹ تن از افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری و شرارت هستند، از اهتمام پلیس قم در برخورد با عاملان ناامنی خبر داد و گفت: با کسانی که بخواهند امنیت خاطر مردم را سلب کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

سردار اسماعیلی گفت: افرادی که بخواهند چه در فضای مجازی و در فضای حقیقی موجب سلب آسایش مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcexw8zxjh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما