قم نيوز : معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه کشور از امروز آغاز شد.
آغاز ثبت نام ورودی حوزه‌های علمیه از امروز
آغاز ثبت نام ورودی حوزه‌های علمیه از امروز
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: آقایان علاقمند به تحصیل در حوزه تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

حجت الاسلام رستم نژاد با بیان اینکه پذیرش حوزه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و دانشگاهی صورت می‌گیردگفت: متقاضیان پایه هشتم فقط در دوره بلند مدت و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر در دوره بلند مدت و سفیران هدایت (تربیت مبلغ) می‌توانند ثبت نام کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه آزمون ورودی سی ام تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، دارندگان رتبه سه رقمی و کمتر از آن در کنکور سراسری، دارندگان رتبه‌های برتر در مسابقات و المپیاد‌های علمی کشوری از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

حجت الاسلام رستم نژاد گفت: قبول شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی تحقیقات محلی و سنجش سلامت به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ رشته در ۱۶ حوزه دانشی در حوزه‌های علمیه به تصویب رسیده است گفت: طلاب پس از گذراندن دوره سطح یک حوزه می‌توانند در این رشته‌های جدید و مورد نیاز جامعه تحصیل کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaaun6y49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما