يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : 102892
منبع : قم نیوز

کشف ۵۰ تن برنج تقلبی در قم

قم نيوز : معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قم گفت: ۵۰ تن برنج تقلبی با نام تجاری برنج فجر ممتاز ۵ ستاره از انبار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر قم کشف شد.
کشف ۵۰ تن برنج تقلبی در قم
کشف ۵۰ تن برنج تقلبی در قم
به گزارش قم نیوز نیرومند معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قم با اشاره به اینکه در پی شکایت‌های مردمی در مورد فروش برنج با نام و نشان ایرانی از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر قم گفت: پس از مراجعه به فروشگاه و انبار آن ونمونه برداری و بررسی کارشناسی مشخص شد که برنج ایرانی با برنج پاکستانی ترکیب شده و با قیمت غیر مصوب به مردم فروخته می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه با مراجعه به انبار این فروشگاه مشخص شد حدود ۵۰ تن از این نوع برنج با نام برنج فجر ممتاز در انبار این فروشگاه دپو شده است گفت: تخلف در این پرونده بسیار چشمگیر است و فروشگاه عرضه کننده و شرکتی که اقدام به بسته بندی و توزیع آن کرده متخلف هستند و با آنان بر اساس قانون برخورد شدید خواهد شد.

 نیرومند گفت: این نوع برنج در فروشگاه به قیمت ۳۶ هزار تومان به فروش رسیده و این در حالی است که در قیمت مصوب برنج پاکستانی ۳۱ هزار تومان است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد مبدا بارگیری این برنج‌های تقلبی یکی از شهر‌های شمالی کشور است و به دنبال موضوع هستیم و به محض شناسایی با شرکت مربوطه برخورد قضایی انجام خواهد شد.

نیرومند با تاکید بر اینکه بازار پایان سال تحت رصد بازرسان قرار دارد گفت: در ۱۱ ماه امسال با بازرسی از ۳۱۰ واحد عرضه برنج ۱۰۲ پرونده تخلف به ارزش ۴۴ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار اقلام اساسی می‌تواند مراتب را با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjh8ev8uqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما