سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 102932

ایثار شیمیدر قم آماده قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

قم نيوز : مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم از آغاز آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
ایثار شیمیدر قم آماده قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است
ایثار شیمیدر قم آماده قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است
به گزارش قم نیوز یحیی ابطحی مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید و سپس تیم‌ها به مرحله پلی‌آف رفتند تا چهره چهار صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

ابطحی ادامه داد: تیم ایثار شیمیدر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های شهروند آمل، هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد هم‌گروه بود که در مجموع با 4 پیروزی، 2 باخت و 10 امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرد و در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله نیز از اسد امید اراک گذشت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم اضافه کرد: دیدارهای مرحله نهایی فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از پنجم اسفند در قم برگزار می‌شود و تیم ما بعد از دو مقام قهرمانی در سال‌های 1393 و 1394 برای به دست آوردن یک موفقیت دیگر با انگیزه بالا برابر حریفان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما از هر نظر برای دیدارهای این مرحله آماده است و بازیکنان با انگیزه کسب یک عنوان دیگر هر روز از ساعت 15 تا 17 زیر نظر عباس خاکی سرمربی تیم و دیگر اعضای کادر فنی در سالن شهدای بهزیستی تمرین می‌کنند تا با قدرت به مصاف حریفان بروند.

ابطحی در پایان بیان کرد: از سال 1390 در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران حضور داریم و 2 مقام قهرمانی و 2 مقام نایب‌قهرمانی در کارنامه ایثار به ثبت رسیده و امیدوارم با حمایت‌های هنریک درغوکاسیان مدیرعامل شیمیدر و همچنین با روحیه و انگیزه بالای بازیکنان و همدلی تک تک اعضای تیم بتوانیم یک دستاورد دیگر کسب کنیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcexw8zwjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما