قم نيوز : استاندار قم بحث طرح مسکن ملی و معماری شهری را به عنوان دو بحث اولویت دار برای قم مورد توجه قرار داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت مهندسین، باید این دو مسئله مهم با جدیت پیگیری شوند.
استاندار قم: طرح مسکن ملی و معماری شهری دو بحث اولویت دار در قم است
استاندار قم: طرح مسکن ملی و معماری شهری دو بحث اولویت دار در قم است
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل تعدادی از مهندسین استان که به مناسبت روز مهندس برگزار شد، اظهار داشت: مهندسین باید از نگاه دولتی بپرهیزند.

وی افزود: مردمی سازی مجموعه نظام مهندسی موضوعی ضروری است، مطالبه گری و ارائه راه حل در مسیر اصلاح مشکلات باید در دستور کار این نهاد باشد.

استاندار قم با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی بستر رشد و توسعه است،بیان کرد: بر اساس شرایط اقلیمی، بومی و فرهنگی استان باید در حوزه مهندسی کشاورزی و مسکن، برنامه ریزی آموزشی انجام شود.

شاهچراغی بحث طرح مسکن ملی و معماری شهری را به عنوان دو بحث اولویت دار برای قم مورد توجه قرار داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت مهندسین، باید این دو مسئله مهم با جدیت پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه زندگی در جامعه اسلامی باید مطابق شئونات و معیارهایی دینی باشد خاطرنشان کرد: مهندسین در فضاسازی و طراحی معماری بر اساس سبک زندگی اسلامی نقش موثری ایفا می کنند.

در پایان این نشست ضمن رونمایی از کتاب "درسنامه اخلاق مهندسی"، از تعدادی از مهندسین برگزیده استان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb95b8frhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما