قم نيوز : رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم در بودجه 1401 شهرداری سیاست شورای اسلامی شهر قم بوده است.
نگاه عدالت محور به مناطق کم برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم
نگاه عدالت محور به مناطق کم برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم
به گزارش قم نیوز حسین صابری یکی از اولویت‌های مهم در بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کلانشهر قم را نگاه عدالت محور به مناطق کم برخوردار ذکر کرد و اظهار داشت: توجه بیش‌ازپیش به مناطق کم برخوردار و محروم شهر در رأس و اولویت برنامه‌های شورای شهر قم و کمیسیون برنامه‌وبودجه است.

وی با بیان اینکه سیاست شورای شهر قم، اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم است عنوان کرد: سعی شده با اصلاحاتی که در این خصوص در بودجه پیشنهادی صورت گرفته است، این موضوع رعایت و توجه خاصی به تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در مناطق محروم گردد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: بودجه پیشنهادی در حوزه سرمایه‌گذاری با دقت خاصی بررسی گردیده است، متأسفانه علی‌رغم اهمیت بالای این حوزه در سنوات گذشته توجه ای به آن نشده و عملاً انتفاع قابل‌توجهی برای قم نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه ناظر به این مهم شهرداری ملزم به تهیه‌ برنامه جامع سرمایه‌گذاری شده است، ابراز کرد: انتظار می‌رود ضمن تهیه این طرح، بودجه این بخش کاملاً علمی با طرح‌های توجیهی قابل‌قبول برای سرمایه‌گذاران و بر اساس طرح جامع تنظیم و ارائه گردد.

صابری خاطرنشان کرد: عدم توجه و نبود نگاه علمی و برنامه جامع به حوزه سرمایه‌گذاری فرصت را از شهرداری و شهر قم گرفته و به مرور زمان تبلیغات منفی برای حضور دیگر سرمایه‎گذاران نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9qqak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما