يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 103047

عزم جدی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکل مسکن در قم

قم نيوز : استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن استان، با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه مشترکی برای سرعت بخشی به روند اداری ساخت مسکن در قم، خواستار عزم جدی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکل مسکن مورد نیاز اقشار مختلف جامعه شد.
عزم جدی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکل مسکن در قم
عزم جدی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکل مسکن در قم
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: تولید و مسکن از اولویتهای مهم دولت می باشد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن در کشور همه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی باید مشکل تامین مسکن استان را طی یک برنامه چهارساله مرتفع نمایند.

استاندار قم لزوم فراهم شدن زیرساخت های ساخت مسکن را مورد تاکید قرار داد و گفت :اداره کل راه و شهرسازی استان موظف به طراحی کلیه نیازمندی های حوزه زیرساخت بر مبنای قانون می باشد.

وی افزود: در طراحی و جانمایی شهری مسکن، باید تمام زیرساختها از قبیل آب و برق و فاضلاب و گاز و نیازهای عمومی از جمله مدرسه ,مسجد, فضای سبز و ... دیده شود.

رئیس شورای تامین مسکن استان ضمن تاکید بر تسریع در واگذاری زمین به جوانان در روستا ها و اولویت بندی مشکلات موجود از شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان خواست تا با تشکیل یک کارگروه جامع، کلیه مراحل اداری تهیه نقشه و صدور پروانه های ساخت و ساز را بصورت مشترک و یکجا انجام دهند تا در حد اقل زمان ممکن مراحل اداری مربوطه صورت گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc01qsm2bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما