چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 103084
منبع : قم نیوز

دستگاه‌های اجرایی قم مطالبه مردم را پاسخ دهند

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان پاسخگوی مطالبه‌های مردم بوده و مشکل‌هایی آنها را با جدیت دنبال کنند گفت: برای مردم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و اگر هم مانعی باشد صادقانه آن را در میان خواهیم گذاشت.
دستگاه‌های اجرایی قم مطالبه مردم را پاسخ دهند
دستگاه‌های اجرایی قم مطالبه مردم را پاسخ دهند
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید میدانی از روستای نویس و در جمع مردم این روستا در حسینیه شهدا طی سخنانی با اشاره به اهداف این سفر اظهار داشت: مشکل‌هایی از قبیل آب، اجرای طرح هادی، مسکن روستایی و نیز اصلاح و بهسازی راه های دسترسی به روستا از جمله مواردی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قم با تبریک عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی روستای شهید پرور و انقلابی نویس ادامه داد: از مزیت‌های روستا، پای کار بودن مردم است و با توجه به انگیزه و توانی که در مردم این روستا وجود دارد کارها بخوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به مطالبه‌های مهم مردم در موضوع‌هایی چون زمین برای ساخت مسکن و اشتغال تصریح کرد: با توجه به این نیازها، تصمیم‌های مناسبی گرفته شد و مدیران هر یک از دستگاه‌های مسئول همچنین فرماندار شهرستان و دفتر پیگیری‌های ویژه استانداری نیز تا حصول نتیجه نهایی، پیگیر آن خواهند بود.

استاندار قم با بیان این که مدیران باید پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشند گفت: برای مردم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و اگر هم مانعی باشد صادقانه آن را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

استاندار قم همچنین در این سفر با حضور در منزل شهیدان رضا و علی اکبر قاسمی و شهید محمد معصوم بیگی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار کرد.

روستای نویس از توابع بخش سلفچگان و در ۸۸ کیلومتری قم قرار دارد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdjs0foyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما