چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 103085
منبع : قم نیوز

وجه مهم جهاد تبیین بیان دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی است

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یک وجه جهاد تبیین آن است که دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی نباید نادیده گرفته شود و دشمنان بر روی آن غبار ایجاد کنند.
وجه مهم جهاد تبیین بیان دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی است
وجه مهم جهاد تبیین بیان دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که به مناسبت مبعث رسول الله (ص) در محل تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در روز عید بزرگ مبعث رسول اکرم (ص) خداوند را به خاطر نعمت ولایت و هدایت شاکریم و طلاب نیز می‌بایست به عنوان سربازان امام زمان (عج) به جهت آنکه وارث ماموریت‌های انبیاء هستند؛ از این بابت نیز می‌بایست خداوند را شاکر باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: طلاب و روحانیون در عرصه‌هایی همانند معرفی و اقامه دین و همچنین دفاع و پاسداری از ارزش‌های دینی تلاش کنند.

بعثت پیامبر، تاریخ تولد اسلام است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: بعثت پیامبر اسلام در واقع تاریخ تولد اسلام است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان برنامه دارد افزود: هیچ منبعی در راستای جهاد تبیین بهتر از قرآن نیست که اساتید بسیجی می‌بایست به صورت ویژه به این امر بپردازند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: یک وجه جهاد تبیین آن است که دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی نباید نادیده گرفته شود و دشمنان بر روی آن غبار ایجاد کنند.

ولایت فقیه، عالی‌ترین و مردمی‌ترین مدل حکومت داری است
وی با بیان اینکه ولایت فقیه، عالی‌ترین و مردمی‌ترین مدل حکومت داری است بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به این نکته تاکید دارند که مشکلات ما به خاطر عمل نکردن به شریعت و دین است که اساتید بسیجی باید این موضوعات را برای جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها به دست ما نیست اما خنثی ساز سازی آن در دست ما است ادامه داد: این مسائل باید به درستی برای جامعه تبیین شود و می‌بایست بدنه دولت دیندار باشند و دیداری نیز به این معناست که تمامی فعالیت‌های آن‌ها بر اساس مبانی دینی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از دشمنی خود علیه ملت دست برنمی دارند و در این جهت برنامه‌های مختلفی را پیاده می‌کنند.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcevx8znjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما