قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با ائمه جمعه بخش‌های استان گفت: شهدا برای احیای اسلام ناب محمدی (س) و عزت و امنیت میهن اسلامی جان خویش را فدا کردند
زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا موجب حفظ عزت، امنیت و استقلال میهن اسلامی است
زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا موجب حفظ عزت، امنیت و استقلال میهن اسلامی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این نشست که در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، گفت: شهدا برای احیای اسلام ناب محمدی (س) و عزت و امنیت میهن اسلامی جان خویش را فدا کردند و امروز با زنده نگه داشتن نام و راه شهدا می‌توانیم در راستای حفظ ارزش‌های شهدا گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عزت مندی، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است و مادامی که این فرهنگ زنده است، دشمنان جرات تجاوز به این آب و خاک را ندارند.

در این جلسه که با حضور ائمه جمعه بخش‌های کهک، جعفریه، سلفچگان، خلجستان، مرکزی و روسای مناطق و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ائمه جمعه بر حفظ یاد، نام و راه شهدا تاکید کردند.

برگزاری یادواره شهدا در بخش خلجستان، دیدار با خانواده معظم شهدای ساکن بخش‌های استان قم، پرداختن به روز بزرگداشت شهدا و گرامی داشت روز جانباز در خطبه‌های نماز جمعه، گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های مورد اشاره ائمه جمعه بود که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در بخش‌های استان برگزار می‌شود.

۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران به فرمان حضرت امام (ره) بنام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccp1qsp2bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما