قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: اعتبارات کمیته برای اشتغال‌زایی از 70 میلیارد تومان در سال گذشته به بالغ بر 400 میلیارد تومان در سال آینده خواهد رسید.
اختصاص 400 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد قم در سال آینده
اختصاص 400 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد قم در سال آینده
به گزارش قم نیوز محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان قم با تبریک ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد شجره طیبه‌ای است که آثار برکات و ثمرات آن همه عالم را فرا گرفته و موجب دلگرمی و بارقه های امید در دل محرومان و مستضعفان جهان شده است.

وی با اشاره به جایگاه محرومان در هندسه معرفتی بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: پس از گذشت چهل سال از انقلاب هنوز با گفتمان و اندیشه های بلند امام راحل فاصله زیادی داریم.

مسعودیان راد مقیاس جهانی گفتمان امام خمینی (ره) در خصوص محرومان را خاطر نشان و اظهار کرد: تفکر فرامرزی و حمایتهای امام عظیم‌الشان معادلات جهانی را بهم زد و موجب خیزش‌های مستضعفان در سراسر دنیا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم اضافه کرد: خودباوری محرومان و توانمند سازی آنها مهمترین هدف امام راحل در فقرزدایی جامعه است که ما وظیفه داریم این تفکر و اندیشه بلن را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در آغاز گام دوم انقلاب با شرایط خاص و پیچیده ای از فقر روبرو شده است گفت: باید نقشه دقیق و نسخه شفابخشی برای فقر فقر فزاینده و پیچیده امروز جامعه داشته باشیم.

مسعودیان راد ادامه داد: امروز برای رفع فقر در جامعه علاوه بر اقدامات حمایتی، باید بیش از گذشته به اقدامات توانمندسازی و اشتغالزایی توجه شود.

وی با بیان اینکه کسب و کارهای مددجویی و تسهیلات اشتغال تقویت می شود گفت: اعتبارات کمیته امداد استان قم برای اشتغالزایی از 70 میلیارد تومان در سال گذشته به بالغ بر 400 میلیارد تومان در سال آینده خواهد رسید.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdca0en6649nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما