يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 103179

تقدیر امام جمعه قم از نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدا

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر شهر قم به‌نام شهدا یک اتفاق قابل تقدیر است که در این سال‌ها شهرداری با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.
تقدیر امام جمعه قم از نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدا
تقدیر امام جمعه قم از نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدا
به گزارش قم نیوز مراسم بهره‌برداری از بلوار سردار شهید اسماعیل صادقی و بوستان ارکیده به همراه افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق هشت‌گانه شهرداری قم صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و حسین اسلامی رئیس شورای شهر قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم اظهار کرد: نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر شهر به‌نام شهدا یکی از اتفاقات خوب و قابل تقدیر این سال‌ها است که شهرداری این موضوع را دنبال کرده است؛ شهدا حیات دارند و این نام‌گذاری‌ها پیام مهم حیات شهدا را به مردم شهر می‌رساند.

وی ادامه داد: این آرامشی که در خیابان‌های شهر وجود دارد و مردم به راحتی در سطح شهر حرکت می‌کنند از برکات خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها است که در سال‌های جنگ با از خود گذشتگی اجازه ندادند دشمن به خاک این کشور تجاوز کند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری افزود: این نام‌گذاری‌ها فقط برای تبرک کردن نیست بلکه تاکیدی بر این اصل است که هرگز نام و یاد شهدا از خاطر بیرون نمی‌رود.

وی در رابطه با روز درختکاری تصریح کرد: درختکاری در کشور باید به یک ارزش مهم تبدیل شود و از درختکاری پیام‌های زیادی می‌توان برداشت کرد که مهم ترین آن این است که در جامعه باید درختی را بکاریم که برای همه مفید و ثمره‌ای داشته باشد.

سعیدی بیان کرد: موضوع محیط زیست در کشور بسیار حساس و مهم است و همه ما موظف هستیم برای حفظ محیط زیست بکوشیم تا شهر و کشور زیبا شود و درختکاری نباید به یک روز محدود شود و مردم ما باید در تمام روزهای سال درختکاری را در برنامه‌هایشان قرار دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciypaz3t1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما