?>?> بوستان «ارکیده» در قم به بهره‌برداری رسید | قم نیوز
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 103218
منبع : قم نیوز

بوستان «ارکیده» در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : بوستان «ارکیده» به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در حاشیه بلوار شهید صادقی به بهره‌برداری رسید.
بوستان «ارکیده» در قم به بهره‌برداری رسید
بوستان «ارکیده» در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز بوستان «ارکیده» در حاشیه بلوار شهید صادقی با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه استان و امام‌جمعه قم، سقائیان‌نژاد شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر قم به بهره‌برداری رسید.

این بوستان به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در حاشیه بلوار شهید صادقی احداث‌شده و نقش مهمی در افزایش سرانه‌های فضای سبز منطقه یک قم دارد.

پیام جوادیان در حاشیه این مراسم با اشاره به این که عملیات تملک و احداث بوستان ارکیده از سال ۹۷ آغازشده است، گفد: هشت میلیارد ریال برای تملک و بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال برای احداث این بوستان و درمجموع ۳۹ میلیارد ریال در حاشیه بلوار شهید اسماعیل صادقی هزینه شده است.

او گفت: مساحت بوستان بالغ‌بر ۱۱ هزار مترمربع است و با توجه به این که بلوار شهید صادقی به‌عنوان رنگ ترافیکی و یکی از ورودی‌های شهر محسوب می‌شود احداث این بوستان اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به تراکم منطقه و بلندمرتبه‌سازی، افزایش سرانه فضای سبز این منطقه ضرورت داشت که با احداث این بوستان این مهم نیز موردتوجه قرار گرفته است.

جوادیان با بیان این که درختان توت، انار، زیتون و گل محمدی و سایر گونه‌های زینتی در طراحی بوستان استفاده‌شده است،گفت: وسایل بازی کودکان و سکوهای نشیمن نیز در بوستان قرار گرفته تا همشهریان بتوانند از فضای این بوستان برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccs1qs42bqxi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما