سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 103238

فعالان مبارزه با قاچاق چوب در قم تجلیل شدند

قم نيوز : فعالان مبارزه با قاچاق چوب طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
فعالان مبارزه با قاچاق چوب در قم تجلیل شدند/برخورد قاطع پلیس با متجاوزان به منابع طبیعی
فعالان مبارزه با قاچاق چوب در قم تجلیل شدند/برخورد قاطع پلیس با متجاوزان به منابع طبیعی
به گزارش قم نیوز محمد شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم امروز به همراه جمعی از مسئولان این اداره‌کل با جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد. 

حجت‌الاسلام مهدی احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، طی سخنانی در این دیدار با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت همگانی است، گفت: موضوع منابع طبیعی موضوع انفال است که همه ما در آن دخیل هستیم و باید برای حفاظت از آن اقدام کنیم، هر چند تلاش ما پیشگیری در این عرصه است تا تصرف اتفاق نیافتد اما اگر تصرفی رخ داد با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: بیش از 83 درصد مساحت کشور مورد حفاظت سازمان منابع طبیعی است و استان قم نیز با توجه به اینکه در شاه راه مواصلاتی قرار دارد از حساسیت بیشتری برخوردار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حفاظت از خاک از حفاظت از آب نیز مهم‌تر است.

احمدی با تاکید بر اینکه بدون مشارکت نیروی انتظامی حفاظت از خاک شدنی نیست، عنوان کرد: امسال هفته منابع طبیعی با اعیاد شعبانیه مقارن شده است که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم تاثیرگذارتر از سال‌های قبل برنامه‌های این هفته را دنبال کنیم.

سردار بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به تشکیل یگان حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در راستای حراست از منابع طبیعی از ظرفیت‌های موجود به ویژه نیروی انسانی به صورت مطلوب بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه انفال برای همه مردم است، مطرح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند درختکاری یک کار انقلابی اسلامی است که بر اساس اعتقادات و روایات دنبال می‌شود.

اسماعیلی از تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در پلیس قم یاد کرد و گفت: جلوگیری از زمین‌خواری و مقابله با قاچاق چوب در بخش پرونده‌های اقتصادی به صورت جدی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت همه جامعه است، مطرح کرد: ما باید در حوزه منابع طبیعی به صورتی رفتار کنیم تا به فکر نسل آینده نیز باشیم.

تجلیل از فعالان مبارزه با قاچاق چوب و کاشت نهال در محوطه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در روز جاری بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexx8zvjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما