چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 103252
جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس قم با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
پلیس قم با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند
پلیس قم با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند
به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست و رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی و پیشگیرانه است.

وی با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نباید تبدیل به فرصتی برای هنجارشکنان و ایراد صدمه و آسیب به مردم و خانواده‌ها شود، افزود: با افراد معدودی که بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: ویژگی سنی نوجوانان و جوانان قرارگیری افراد در حالات هیجانی بوده به طوری که این حالات یکی از نیازهای این سنین است و باید به نحو صحیح مدیریت شود.

وی نقش والدین و جامعه را در ایجاد فرصتی جدید برای تخلیه هیجانات روحی فرزندان، مهم خواند و تصریح کرد: مسئولان شهری می‌توانند با همکاری خانواده‌ها در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت کنند.

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با هنجارشکنان خبر داد و افزود: مردم شریف استان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamen6u49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما