شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 103294
منبع : قم نیوز

عذرخواهی معاون شهردار قم از طولانی‌شدن ترافیک بلوار ۱۵ خرداد

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ترافیک ایجاد شده در روز‌های گذشته در تقاطع بلوار ۱۵ خرداد و بلوار شهید صادقی عذرخواهی کرد.
عذرخواهی معاون شهردار قم از طولانی‌شدن ترافیک بلوار ۱۵ خرداد
عذرخواهی معاون شهردار قم از طولانی‌شدن ترافیک بلوار ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به این که بلوار ۱۵ خرداد از بلوار‌هایی است که تردد با سرعت بالا در آن جریان دارد، گفت: آمار تصادفات حاکی از فوت ۷ نفر در تصادفات امسال در این بلوار است که نشان از پرخطر بودن این محور دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: به موازات بازگشایی بلوار شهید صادقی، چراغ دار کردن این تقاطع به عنوان یکی از روش‌های آرام‌سازی ترافیک مورد تصویب شورای ترافیک استان قرار گرفت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با برقراری این چراغ راهنمایی سرعت کاهش پیدا کرده، ولی طول ترافیک بیشتر شده که با تلاش همکارانم روز به روز در حال آنالیز و بهتر شدن است، چون در ساعت‌های مختلف بار ترافیکی این بلوار متفاوت است این اطمینان را می‌دهیم با هوشمند شدن چراغ تقاطع در روز‌های آینده، رانندگان با تأخیر زیادی مواجه نشوند.

طبیبی ضمن عذرخواهی از ترافیک ایجاد شده در روز‌های گذشته در این تقاطع گفت: این اطمینان را می‌دهیم با اتمام فرآیند هوشمندسازی در دو روز آینده هیچ ماشینی بیش از یکبار پشت چراغ نمی‌ماند و به زودی آرامش به این نقطه باز می‌گردد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgyw9qtak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما