سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 103368

یک گام تا قهرمانی شیمیدر قم در بسکتبال زنان ایران

قم نيوز : تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب دومین پیروزی متوالی مقابل گروه بهمن تهران یک گام تا کسب مقام قهرمانی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر زنان ایران فاصله دارد.
یک گام تا قهرمانی شیمیدر قم در بسکتبال زنان ایران
یک گام تا قهرمانی شیمیدر قم در بسکتبال زنان ایران
به گزارش قم نیوز شاگردان شایسته متشرّعی در تیم شیمیدر قم بعد از باخت در بازی نخست و پیروزی در بازی دوم، برابر گروه بهمن تهران در سومین مسابقه از فینال فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال زنان ایران صاحب برتری 65 بر 46 شدند تا جام قهرمانی این فصل لیگ برتر در انتظار آنها باشد.

در مسابقه سوم شیمیدر قم و بهمن تهران، شاگردان شایسته متشرعی در شیمیدر قم کوارتر نخست را 15 بر 14 به نفع خود تمام کردند و کوارتر دوم را 21 بر 11 بردند تا نیمه نخست 36 بر 25 به نفع شیمیدر ثبت شود، در کوارتر سوم بار دیگر شیمیدر برتری خود را به حریف تحمیل کرد و 13 بر 4 به برتری رسید اما کوارتر چهارم 17 بر 16 به نفع حریف رقم خورد.

در حالیکه ۲ تیم طبق برنامه باید به شکل ۳ از ۵ رقابت کنند، با توجه به نتیجه ۳ بازی برگزار شده، اکنون شاگردان شایسته متشرّعی ۲ بر یک پیش افتاده و یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند و برای رسیدن به این مهم باید با تمام توان و انرژی خود در بازی چهارم که روز چهارشنبه 25 اسفند ماه برگزار می‌شود برابر حریف صف‌آرایی کنند.

 زمان و نتایج دیدارهای فینال:

 پنجشنبه ۱۹ اسفند: گروه بهمن ۷۰ – شیمیدر قم ۵۹

 شنبه ۲۱ اسفند: شیمیدر قم ۶۷ – گروه بهمن ۶۳

 دوشنبه ۲۳ اسفند: گروه بهمن ۴۶ – شیمیدر قم ۶۵

چهارشنبه ۲۵ اسفند: شیمیدر قم – گروه بهمن (ساعت ۱۵:۳۰)

بازی‌های شیمیدر و گروه بهمن در فینال این فصل لیگ برتر بانوان در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی پنجم، این دیدار روز جمعه ۲۷ اسفند ماه به انجام خواهد رسید تا تیم قهرمان لیگ برتر بانوان مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqpazvt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما