پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 103395
منبع : قم نیوز

ورود اتوبوس‌های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است

قم نيوز : رئیس پلیس راهور استان قم گفت: در هسته مرکزی شهر ورود اتوبوس ممنوع است و همچنین مسیر ویژه آزاد راه امیر کبیر به سمت جمکران برای زائران قابل استفاده است و بلوار پیامبر اکرم (ص) از ساعت ۷ و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه با محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم روبرو است.
ورود اتوبوس‌های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است
ورود اتوبوس‌های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است
به گزارش قم نیوز غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهور قم در نشست خبری رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سیاه چادر اهالی سیستان وبلوچستان در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است و برای تردد عابران و موکب‌ها یک لاین یک مسیر ویژه اختصاص داده شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای روان شدن ترافیک و ترددها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و تا تکمیل نشدن پارکینگ‌های محدوده جمکران از دیگر پارکینگ‌ها استفاده نکنند‌.

رئیس پلیس راهور قم گفت: از جمله مسیرهای پیش‌بینی شده برای تردد زائران، مسیر بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار و همچنین خیابان امام حسن(ع) است و محدودیت اولیه‌ای نداریم و امیدواریم با ترافیک پایان شب مواجه نشویم که در این صورت محدودیت‌ها افزایش می یابد.

صدفی با بیان اینکه مسیر دیگر آماده شده خیابان ظهور است، گفت: توصیه می‌کنیم شهروندان در رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در هسته مرکزی شهر ورود اتوبوس ممنوع است و همچنین مسیر ویژه  آزاد راه امیر کبیر به سمت جمکران برای زائران قابل استفاده است و بلوار پیامبر اکرم (ص) از ساعت ۷ و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه با محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم روبرو است.

انتهای پیام/106
https://qomnews.ir/vdci3pazwt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما