شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 10340

مادر شهیدان ورزنده به فرزندان شهیدش پیوست

قم نيوز : قم نیوز: مادر بزرگوار شهیدان علی و حسن ورزنده پس از تحمل سال‌ها فراق روز جمعه ۱۷ آذر در قم به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.
مادر شهیدان ورزنده به فرزندان شهیدش پیوست
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حاجیه خانم سکینه بی‌پناهی در سن ۸۳ سالگی روز جمعه ۱۷ آذر به ملکوت اعلی عروج کرد .

مراسم تشییع جنازه این مادرانقلابی عصر جمعه از مسجد سیدان در خیابان انقلاب قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) انجام شد.

در مراسم تشییع جنازه مادر شهیدان علی و حسن ورزنده مدیر کل بنیاد شهید استان قم، معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب(ع)، جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه چهار شهید ورزنده و همچنین همرزمان این شهید و ارادتمندان به خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

این مادر شهید در روایت و تدوین کتاب «علمدار بصیرت» که از سوی حوزه چهار بسیج شهید ورزنده درباره زندگی این مبارز شجاع و انقلابی و فرمانده دلاور سپاه اسلام صورت گرفت، نقش بسزایی داشت.

شهید علی ورزنده در اسفند ۱۳۳۷ در قم به دنیا آمد و پس از سال‌ها مبارزه خستگی ناپذیر در زمان انقلاب و به رهبری حضرت امام(ره) و بارها اعزام به جبهه سرانجام در ۱۱ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات محمد رسول الله(ٌص) و در قله عبادت مریوان در حالی که فرماندهی ۱۲۰ رزمنده و بسیجی را بر عهده داشت بر اثر اصابت خمپاره زمانی دشمن به شهادت رسید.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchvxnz.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما