شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 103437

مبادلات بین‌المللی با وجود تحریم‌ها افزایش یافته است

قم نيوز : استاندار قم افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم‌های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.
مبادلات بین‌المللی با وجود تحریم‌ها افزایش یافته است
مبادلات بین‌المللی با وجود تحریم‌ها افزایش یافته است
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه فرماندار قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، خلوص نیت ایثارگران در دفاع مقدس را الگویی برای مردم و مسئولان دانست و گفت: اگر برای رضای خدا کار کنیم، اقدامات ما با عنایات پروردگار اثربخش خواهند بود.

استاندار قم با اشاره به گشایش های به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار گفت: با وجود تحریم های گسترده، عملکرد دولت جدید در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی، مطلوب بوده است.

وی افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و افزود: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود، با قدرانی از تلاش های فرماندار سابق تصریح کرد: امیدواریم تغییر در مدیریت فرمانداری قم، زمینه ساز حاکمیت افکار نو و افزایش سرعت  و تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه قم باشد.

استاندار قم همچنین وجود نگاه جدید به مدیریت شهری و افزایش تعامل با مجموعه شهرداری را یکی از دلایل انتخاب فرماندار جدید قم دانست و گفت: تفکر جهادی، شناخت نسبت به پهنه شهری قم و ارتباط با گروه های جهادی از دیگر ویژگی های آقای ذاکریان است.

شاهچراغی افزود: امیدواریم فرماندار جدید قم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم و خیرین و هماهنگی با ادارات دولتی، زمینه بهبود شاخص های توسعه‌ای در شهرستان قم را فراهم کند. 

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmmdyew6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما