قم نيوز : استاندار قم علت جابجایی های مدیریتی در استان را سرعت بخشیدن به اجرای برنامه ها برشمرد.
جابجایی های مدیریتی قم در راستای سرعت بخشیدن به برنامه ها است
جابجایی های مدیریتی قم در راستای سرعت بخشیدن به برنامه ها است
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قم با اشاره به علل مختلف جابجایی‌های مدیریتی در استان اظهار داشت: تلاش کردیم تا با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییرات مدیریتی در استان نیز بر اساس روال طبیعی صورت گیرد و در این راستا مسائل حاشیه‌ای ملاک عمل نخواهد بود و جابجایی‌ها در راستای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها و پیگیری امور صورت می‌گیرد.

استاندار قم ابراز داشت: فرمانداری قم در طول سه سال اخیر تلاش کرد تا به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی نگاه جامعی به موضوعات مختلف داشته باشد و در این راستا رضایت نسبی وجود دارد.

شاهچراغی گفت: در انتخاب فرماندار تلاش کردیم تا فردی انتخاب شود که بتواند هماهنگی خوبی با مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های مختلف داشته باشد.

وی ادامه داد: سعی شد تا فردی به عنوان فرماندار قم انتخاب شود که بر موضوعات مختلف استان قم اشراف داشته باشد و از سویی دیگر دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد که این ویژگی در دولت سیزدهم ضروری است.

استاندار قم ابراز داشت: ۹۰ درصد جمعیت استان در شهر قم قرار دارد و این امر نباید توجه به بخش‌ها را کمرنگ کند و باید با ارائه خدمات به مناطق روستایی مانع از ورود آنان برای سکونت به داخل شهر شویم.

شاهچراغی افزود: در طی ۴ ماه گذشته تلاش کردیم، توجه ویژه ای به مناطق روستایی استان داشته باشیم تا با رفع موانع و مشکلات تمایل ساکنین در زندگی روستا بیشتر شود.

وی بیان داشت: خدمت در شهر کریمه اهل بیت (ع) افتخار بزرگی است و این امتیاز برای مسئولان به شمار می‌رود.

استاندار قم عنوان کرد: در استان قم شاهد حضور نیروهای خوبی هستیم و امیدواریم در سال آینده شاهد گشایش‌های اقتصادی در کشور باشیم تا بتواند اقدامات را گسترش داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9quak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما