دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 103461

افزایش ۴۶ درصدی تردد در محورهای استان قم

قم نيوز : رییس پلیس راه استان قم از افزایش ۴۶ درصدی تردد در محورهای قم خبر داد و گفت: در این مدت تصادف منجر به فوت رخ نداده است.
افزایش ۴۶ درصدی تردد در محورهای استان قم
افزایش ۴۶ درصدی تردد در محورهای استان قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حجم سفرها و تردد خودروها در محورهای استان قم هستیم.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: در سه روز گذشته حجم تردد خودروها در محورهای استان قم در مقایسه با سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی بیان داشت: در چند روز گذشته تصادفات منجر به فوت در محورهای استان قم گزارش نشده است؛ هر چند که تعدادی تصادف جرحی و خسارتی داشته‌ایم.

پناهی به شهروندان قمی و مسافران توصیه کرد با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان قم با احتیاط رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت و از شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که حادثه‌ای در مسیر رخ داد رانندگان باید خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده هدایت کنند تا مأموران راهنمایی و رانندگی برای بررسی صحنه تصادف در محل حضور یابند.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اعلام محدودیت‌های کرونایی جهت مسافرت‌های نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا ابراز داشت: کنترل‌های پلیس به صورت هوشمند و از طریق دوربین‌ها صورت می‌گیرد و ورود خودروها به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود با شهرهای نارنجی نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce1qss2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما