سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 103478
عضو ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه خواهران:

برای حل مشکلات پیش روی ازدواج آسان فعالان فرهنگی باید به وحدت رویه برسند

قم نيوز : میرعلی ملک، گفت: برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی در جهت تسهیل امر ازدواج اختلاف سلیقه‌ها را باید حل کرد و فعالان جبهه فرهنگی با اتحاد و وحدت رویه پیش بروند.
برای حل مشکلات پیش روی ازدواج آسان فعالان فرهنگی باید به وحدت رویه برسند
برای حل مشکلات پیش روی ازدواج آسان فعالان فرهنگی باید به وحدت رویه برسند
به گزارش قم نیوز راضیه میرعلی ملک عضو ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه خواهران در همایش ملی فناوری نرم، شبکه سازی و تسهیل گران ازدواج که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث با اشاره به اهمیت شبکه سازی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۲ و در جمع تعدادی از فعالان جبهه فرهنگی فرمودند به میان مردم بروید و افراد دغدغه مند را شناسایی و متشکل کنید.

وی افزود: جبهه و شبکه ای که می‌خواهد تشکیل شود باید دارای ابتکار عمل و برنامه مدون باشد.

میرعلی ملک، خاطرنشان کرد: برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی در جهت تسهیل امر ازدواج اختلاف سلیقه‌ها را باید حل کرد و فعالان جبهه فرهنگی با اتحاد و وحدت رویه پیش بروند.

وی پشتیبانی لازم برای افراد فعال را از نیازهای این اشخاص دانست و گفت: تسهیل گران ازدواج نیازمند حمایت‌های حقوقی مختلف در مواجهه با سازمان‌ها هستند.

عضو ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: درصد زیادی از تسهیل گران ازدواج آمار و تحلیل دقیق و علمی از دلایل کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن سن آن ندارند؛ لازم است این آمار در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه ترویج ازدواج آسان افزود: باید از طریق ابزارهایی همچون رسانه گفتمان سازی فرهنگی برای امر تسهیل ازدواج صورت گیرد.

میرعلی ملک بیان داشت: به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت و ظرفیت‌های استان قم، باید گفتمان سازی برای حل مسائل زیرساختی پیش روی تسهیل گران امر ازدواج عملیاتی شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0en6a49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما