?>?> اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم | قم نیوز
پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 103491
منبع : قم نیوز

اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۲ هزار مسافر نوروزی در ۸ هزار تخته چادر اسکان پیدا کرده اند.
اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم
اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز به گفته پیام جوادیان پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰ هزار تخته چادر در بوستان‌های شهر قم با بیش از ۱۲۰ هزار نفر اسکان داده شود که با احتساب اماکن مسقف تعداد افراد اسکان یافته از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.
 
او گفت: ستاد اسکان شهرداری قم تا ۱۴ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان‌های مسقف اسکان داده خواهند شد.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم گفت: تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر قم برای استقبال و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده است.
 
او می گوید: بدلیل برودت و احتمال بارندگی طی روز‌های آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور در منطقه ۵ به همین مناسبت در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.
 
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین با اشاره به اقدامات زیباسازی شهر در آستانه سال جدید گفت: در این رابطه ۲۵ پروژه نورپردازی در شهر قم به اجرا درآمده که بخش مهمی از آن در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان‌های اصلی نصب شده است.
 
جوادیان با اشاره به نزدیکی به روز طبعیت نیز گفت: همزمان با سیزده فروردین ماه جاری تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری فعال است و از شهروندان و مردم درخواست می‌شود تا از اقداماتی که ممکن است آسیبی به محیط زیست و فضای سبز وارد شود، خودداری نمایند.


انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcf1mdyyw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما