جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 103506
منبع : قم نیوز

حرم حضرت معصومه به زائران نوروزی خدمات اسکان ارائه می‌دهد

قم نيوز : مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اختصاص زائرسرای کوثر، شبستان نجمه خاتون(س) و بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) این مکان مقدس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
حرم حضرت معصومه به زائران نوروزی خدمات اسکان ارائه می‌دهد
حرم حضرت معصومه به زائران نوروزی خدمات اسکان ارائه می‌دهد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به وضعیت اسکان زائران در حرم مطهر بانوی کرامت، افزود: زائران برای هماهنگی اسکان در خارج از حرم نیز می‌توانند به دفاتر ستاد اسکان استان قم در داخل حرم مطهر مراجعه کنند.

عبدی اضافه کرد: زائرسرای کوثر واقع در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر از شب ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ هر شب با ظرفیت ۴۰۰ نفر به زائران خدمات اسکان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حجم زیاد زائران حرم بانوی کرامت در ایام نوروز، گفت: از ۲۷ اسفندماه با توجه به مراجعه زیاد افراد برای اسکان شب در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون با ظرفیت حدود یک هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر به این امر اختصاص یافته است.

عبدی خاطرنشان کرد: همچنین با افزایش تقاضا، بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) نیز در شب‌های گذشته در اختیار زائران قرار گرفته است.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: پذیرش اسکان در داخل حرم مطهر از ساعت ۱۱ شب آغاز می‌شود و تا اذان صبح زائران می‌توانند از فضاهای تدارک دیده شده در داخل حرم مطهر برای استراحت استفاده کنند.

وی ادامه داد: ستاد اسکان زائران استان قم هم برای راحتی زائران دو دفتر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) دایر کرده است تا برای اسکان زائران هماهنگی‌های لازم انجام ‌شود و زائران برای اسکان به مکان‌های تدارک دیده شده در سطح شهر هدایت شوند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: زائران می‌توانند برای ثبت‌نام و هماهنگی اسکان خارج از حرم مطهر به دفاتر ستاد اسکان استان قم در حرم مطهر که در حجره ۳۵ صحن امام رضا(ع) و دفتر خدمات زائر واقع در صحن جوادالائمه(ع) مستقر است، مراجعه کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccx1qse2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما