دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 103541
منبع : قم نیوز

بانک جامع اطلاع‌رسانی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، گفت: جامع‌ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.
بانک جامع اطلاع‌رسانی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است
بانک جامع اطلاع‌رسانی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم گفت: ستاد‌های هشتگانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز امسال در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره مطلوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه‌ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، گفت: اگر بعد رسانه‌ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود شهروندان و مسافران ورودی منفعت بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده گفت: در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی، نقشه‌ها و بروشور‌هایی نیز مانند سنوات گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم از رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع رسانی استان در تحقق و روشنگری جهت تحقق اهداف شعار سال حمایت می‌کند.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbafb88rhbgsp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما