جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 103600

ستاره جدید فوتسال قم در جام ملت‌های 2022 آسیا

قم نيوز : ستاره جدید فوتسال قم بعد از درخشش در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کادر فنی برای حضور در جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.
ستاره جدید فوتسال قم در جام ملت‌های 2022 آسیا
ستاره جدید فوتسال قم در جام ملت‌های 2022 آسیا
به گزارش قم نیوز بازیکن جوان و جویای نامی که از اوایل سال 1400 با حضور در تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) قم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و آنقدر درخشید تا مورد توجه تیم لیگ برتری فردوس قرار گرفت، بعد از درخشش در لیگ برتر اکنون عضو تیم ملی ایران است.

این بازیکن مسعود عباسی است که با نبوغ بالا از نظر تکنیک، سرعت و هنرهای فردی در مسابقات فصل 1400 لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور یکی از مهره‌های کلیدی تیم فردوس قم بود و بارها هم در لیگ گلزنی کرد و هم سازنده گل بود، اکنون این بازیکن مزد تلاش و درخشش خود را با دعوت به تیم ملی گرفته است.

مسعود عباسی در مسابقات اخیر تیم ملی زیر 23 سال کشورمان که به شرق آسیا رفت یکی از بازیکنان ملی‌پوش بود و حالا در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران و در جمع شاگردان وحید شمسایی قرار دارد تا این تیم را در مسابقات 2022 فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ به منظور حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های قاره کهن از روز جمعه دوازدهم فروردین آغاز می‌شود و بازیکنانی از استان‌های قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، قزوین، مازندران و مرکزی در این اردو حضور دارند.

عباسی در حالی به تیم ملی دعوت شد که در بازی‌های فصل اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به زدن 18 گل برای تیم فردوس قم شد تا هم یکی از بازیکنان کلیدی در حفظ فردوس قم در لیگ برتر لقب بگیرد و هم به تیم ملی بزرگسالان ایران برای بازی‌های آسیایی پیش‌رو دعوت شود.

در واقع می‌توان عباسی را ستاره جدید فوتسال قم توصیف کرد، در شرایطی که در سال‌های اخیر بازیکن بزرگی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 2021 لیتوانی و نفراتی همچون ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی به عنوان نماینده‌های فوتسال قم در تیم ملی بوده‌اند.

بین این نفرات چهره شاخص قطعا علی‌اصغر حسن‌زاده است که چهار دوره مرد سال فوتسال آسیا شده و با تیم ملی ایران انواع و اقسام قهرمانی‌ها در آسیا و مقام سومی جام جهانی را تجربه کرده و حالا نوبت به ستاره جدید فوتسال قم یعنی مسعود عباسی است که پا در جا پای بزرگان بگذارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvxnzv23nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما