شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 103615

پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه های ناتمام شهری قم

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه را از گِره‌های مدیریت شهری مطرح کرد و خواستار حضور مسئولان در این بازدیدها شد.
پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های ناتمام شهری قم
پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های ناتمام شهری قم
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده امروز با اشاره به پروژه ناتمام پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تأکید کرد: تردیدی نیست که وضعیت فعلی آن محدوده به‌ویژه به عنوان یکی از ورودی‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شأن قم نیست.

وی افزود: البته افتتاح پیاده‌راه‌های مختلف در اطراف حرم مطهر مانند باغ راه بهار، پیاده‌راه بازار، پیاده‌راه انقلاب و پیاده‌راه آیت الله مرعشی نجفی نشان از عزم شهرداری برای آرام‌سازی این محدوده دارد تا مردم و زائران عزیز بتوانند با آرامش لازم و کافی به زیارت مُشرّف شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به برخی مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری توجه داد و گفت: مشکلات حقوقی، مسائل مربوط به میراث فرهنگی و همچنین مُشاع بودن برخی زمین‌ها و مسائل مربوط به ارث سبب می‌شود تا تملک برخی زمین‌ها و به ثمر رساندن برخی پروژه‌ها با مشکل مواجه باشد.

کلانترزاده سپس تصریح کرد: بالاخره مشکل برخی از پروژه‌های مدیریت شهری باید حل شود که پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم از آن جمله است و امید می‌رود که گِره کور چند ساله این پروژه با پیگیری های اخیر باز شود.

وی همچنین گفت: پیگیری شما، ایده‌ای را در ذهن بنده ایجاد کرد و آن این که مدیریت شهری علاوه بر زمینه‌سازی برای بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شیک و افتتاح آن‌ها، تورهای قم‌گردی برای معرفی گِره‌های مدیریت شهری را نیز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان فراهم کند تا این اقدام، زمینه‌ای برای نقد بیشتر رسانه‌ها و ارائه راهکارها باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه خاطر نشان کرد: مردم عزیز و همشهریان محترم توجه داشته باشند که برخی پروژه‌های مدیریت شهری در قم دارای مسائل حقوقی است که البته امیدواریم این مسائل با همراهی مسئولان شهر و استان پیگیری و مرتفع شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfs0fkyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما