دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 103643

شیمیدر قم برابر شهرداری گرگان در اندیشه صعود به فینال

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در آغاز دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از 18 فروردین برابر شهرداری گرگان به میدان می‌رود.
شیمیدر قم برابر شهرداری گرگان در اندیشه صعود به فینال
شیمیدر قم برابر شهرداری گرگان در اندیشه صعود به فینال
به گزارش قم نیوز تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به شکل ۳ برد از ۵ مسابقه برای به دست آوردن مجوز صعود به فینال این دوره از بازی‌ها رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در حالی که شهرداری گرگان مدافع قهرمانی فصل قبل است و شیمیدر قم سال گذشته رتبه سوم لیگ برتر را کسب کرد، شیمیدر قم در مجموع مرحله اول و دوم گروهی این فصل از بازی‌ها، بالاتر از مهرام تهران صدرنشین گروه دوم شد و شهرداری گرگان بعد از ذوب‌آهن اصفهان مقام دوم گروه نخست را به خود اختصاص داد.

در مرحله یک چهارم نهایی این بازی‌ها تیم شیمیدر قم برابر تیم مس کرمان در دو بازی رفت و برگشت صاحب برتری شد و شهرداری گرگان از سد مس رفسنجان گذاشت تا دو تیم همانند سال گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

زمان دیدارهای نیمه نهایی:

 پنجشنبه ۱۸ فروردین:

شیمیدر قم - شهرداری گرگان (ساعت ۲۰)

 شنبه ۲۰ فروردین:

شهرداری گرگان- شیمیدر قم (ساعت ۲۰)

 سه‌شنبه ۲۳ فروردین: 

شیمیدر قم - شهرداری گرگان (ساعت ۲۰)

 پنجشنبه ۲۵ فروردین: 

شهرداری گرگان- شیمیدر قم (ساعت ۲۰)

5 شنبه ۲۷ فروردین:

شیمیدر قم- شهرداری گرگان (ساعت ۲۰)

بازی‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان در نیمه نهایی این فصل لیگ برتر در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود و تیمی که از جدال این دو تیم راهی فینال شود برای کسب مقام قهرمانی مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال کشور با برنده مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و نظم‌آوران سیرجان روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdceex8zxjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما