قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه، با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواستار برخورد قاطع با عوامل تروریستی در حرم رضوی شد
مدیر حوزه‌های علمیه خواستار برخورد قاطع با عوامل تروریستی در حرم رضوی شد
به گزارش قم نیوز در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی آمده است:«خبر هتک حرمت حریم قدس رضوی و تعرض و سوءقصد به سه نفر از روحانیون فاضل باسابقه درخشان جهادی در سومین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، به خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و از مسئولین امنیتی و قضایی اقدام سریع و همراه با دقت در برخورد قاطع با عوامل آن را خواستارم.

ان شاءالله خداوند متعال این مجاهد خستگی ناپذیر را در اعلی علیین و در جوار اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) جای داده و به خانواده ایشان آرامش قلبی همراه با اجر فراوان و پایدار مرحمت نموده و شفای عاجل و کامل به مجروحان حادثه عنایت فرماید.»

 ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه جاری، یک فرد ضارب در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر امام رضا(ع) با سلاح سرد(چاقو) به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوءقصد قرار گرفتند، از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) بوده‌اند.  

ضارب با نام «ل. م.» که از ساکنان همین منطقه است و به گفته اهالی منطقه دارای اختلالات روحی بوده و به ادعای خودش از مدتی قبل این افراد را با انگیزه شخصی که البته این ادعا در دست بررسی است، نشان کرده و ظهر امروز در حرم مطهر رضوی مورد سوءقصد قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام پاکدامن، یکی از روحانیان مضروب در حادثه مشهد، پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شد و حجت‌الاسلام دارایی دیگر روحانی مضروب نیز همچنان در اتاق عمل تحت عمل جراحی به سر می‌برد. 

حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیان مضروب، پیش از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارد شده، به شهادت رسیده بود. 


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbzfb8zrhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما