سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 103797

استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز بیمارستان امام علی(ع) در شهر نجف اشرف توسط تیم کارشناسی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد.
استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق
استفاده از تجربیات حوزه فضای سبز قم در کشور عراق
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز بیمارستان امام علی(ع) در شهر نجف اشرف توسط تیم کارشناسی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: بیمارستان امام علی(ع) توسط ایران در شهر نجف اشرف احداث‌شده و توسط هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به افتتاح رسیده که طراحی شبکه آب و کاشت فضای سبز مجموعه به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم سپرده شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از کارشناسان سازمان به شهر نجف اشرف اعزام‌شده‌اند خاطرنشان کرد: با همکاری تیم هلال‌احمر مستقر در بیمارستان، کار اجرایی برای برداشت‌های میدانی آغازشده و اطلاعات اقلیمی و گونه‌های گیاهی سازگار با شهر نجف در حال اخذ است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: بازدید از سطح شهر و بررسی اطلاعات کارشناسی در خصوص گونه‌های گیاهی نیز انجام‌شده و طراحی کاشت و شبکه آب بر مبنای اطلاعات به‌دست‌آمده انجام پذیرفته است.

وی یادآور شد: با اتمام این مراحل برگزاری جلسه با مسئولان تأیید طرح انجام‌شده و طرح تأیید و روند تهیه گونه‌های گیاهی و لوازم موردنیاز آغازشده تا در اختیار مدیریت بیمارستان قرار گرفته و شاهد اجرای طرح باشیم.

جوادیان افزود: تلاش شده از درختان سازگار با اقلیم شهر نجف ازجمله درخت سدر و همچنین گونه‌های زینتی و گل‌دار که زیبایی مستمر را داشته باشد استفاده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8zfjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما