سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 103798

معرفی حضرت خدیجه(س) با تولید برنامه تلویزیونی به 5 زبان زنده دنیا

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برای معرفی بعد منتظرانه زندگی حضرت خدیجه(س) مجموعه برنامه های آشنایی با حضرت خدیجه(س) را به پنج زبان اسپانیولی، پرتغالی، انگلیسی، آذری و فرانسه تهیه و در سالروز وفات ایشان در فضای مجازی منتشر کرده‌ایم.
معرفی حضرت خدیجه(س) با تولید برنامه تلویزیونی به 5 زبان زنده دنیا
معرفی حضرت خدیجه(س) با تولید برنامه تلویزیونی به 5 زبان زنده دنیا
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه(س) شخصیتی فراگیر در بین همه مذاهب اسلامی هستند و حق بزرگی بر ما دارند، اظهار کرد: ایشان ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارند؛ اما آنچه که متناسب با مسجد مقدس جمکران و فرهنگ مهدویت است ارتباط رفتاری ایشان با فرهنگ انتظار است.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه(س) از بدو آشنایی با پیامبراکرم(ص) در انتظار ولی خدا و پیامبری بودند که وعده آن را از زبان شخصیت های مختلفی شنیده بودند و در این زمینه رفتاری قابل توجه و انتظاری فعال داشتند و برای رسیدن به محضر ولی خدا تلاش کردند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه ایشان انتظاری عمل گرایانه داشتند، افزود: این بانوی بزرگ اسلام بعد از ازدواج و در ادامه معیت با ولی؛ جان و مال خودشان را نثار اسلام و پیامبر اکرم(ص)  کردند و این رفتار برای کسانی که منتظر امام زمان(عج) هستند الگوی رفتاری خوبی است.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران برای معرفی بعد منتظرانه زندگی مادر اسلام مجموعه برنامه های آشنایی با حضرت خدیجه(س) را به پنج زبان اسپانیولی، پرتغالی، انگلیسی، آذری و فرانسه تهیه و در سالروز وفات ایشان در فضای مجازی منتشر کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1mdycw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما