يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 103886

15 مجموعه در قم به علت تخلفات بهداشتی پلمب شدند

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام 6 هزار بازرسی برای نظارت بر رعایت بهداشت در مجموعه‌ها و اماکن مختلف استان خبرداد و گفت: از اول ماه رمضان 15 مجموعه پلمب و برای هزار و 279 مجموعه اخطار تعطیلی 48 ساعته صادر شده است.
15 مجموعه در قم به علت تخلفات بهداشتی پلمب شدند
15 مجموعه در قم به علت تخلفات بهداشتی پلمب شدند
به گزارش قم نیوز سیامک محبی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان گفت: در دو هفته گذشته از آغاز ماه مبارک بازرسان مرکز بهداشت با برقراری کشیک در ساعات بعد از افطار علاوه بر فعالیت روزانه، در مجموع موفق به انجام  6 هزار و 673 مورد نظارت شدند. 

وی افزود:‌ این نظارت ها که با تاکید بر بازرسی از مراکز و کارگاه های تولید و فروش زولبیا بامیه، واحدهای پخت و فروش آش و حلیم، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز و امکنه مسیرراهی، نظارت بر فعالیت استخرها و نیز رعایت پروتکل ها در مدارس انجام شده است منجر به پلمب یا تعطیلی ۱۵ امکنه متخلف شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:‌ در این مدت همچنین هزار و 279 مرکز و امکنه نیز اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته دریافت کردند که در نظارت های بعدی چنانچه نواقص اعلام شده رفع نشود اقدام به تعطیلی و پلمب محل خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjs0f9yt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما