پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 104066
رئیس پلیس فتا استان قم هشدار داد؛

شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند

قم نيوز : رئیس پلیس فتای استان قم گفت:شهروندانی که قصد دارند فطریه خود را در بستر فضای مجازی پرداخت کنید باید نسبت به اصالت سایت اینترنتی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه کنند.
شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند
شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند
به گزارش قم نیوز سرهنگ علی موالی بعداز ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان، شاهد تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص کمک به نیازمندان یا آزادی سازی زندانیان، پرداخت فطریه، پرداخت کفاره روزه هستیم که ضرورت دارد شهروندان نسبت به این پیام‌ها هوشیار باشند چرا که ممکن است این تبلیغات و آگهی‌ها از سوی کلاهبرداران صورت گرفته باشد.

وی با بیان اینکه شهروندان در زمان پرداخت فطریه خود از طریق فضای مجازی باید احتیاط کنند تا در دام مجرمین سایبری و کلاهبرداران این عرصه نیفتند افزود: از شهروندان قمی تقاضا می‌شود برای پرداخت فطریه از به حساب‌های نامعلوم و شخصی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای استان قم ادامه داد: در صورتی که شهروندان قصد آن را دارند که فطریه و کفاره روزه خود را در بستر فضای مجازی پرداخت کنید باید نسبت به اصالت سایت اینترنتی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepe8zpjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما