قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با لطف خدا و مقاومت مردم فلسطین، اسرائیل غاصب ۸۰ سالگی تاسیس خود را نخواهد دید، امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات شدید داخلی روبه رو است و احزاب آنها مشکلات را گردن همدیگر می‌اندازند.
نماینده ولی فقیه در سپاه: اسرائیل غاصب۸۰ سالگی خود را نخواهد دید
نماینده ولی فقیه در سپاه: اسرائیل غاصب۸۰ سالگی خود را نخواهد دید
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در سخنرانی راهپیمایی روز قدس قم در مصلای قدس، با بیان اینکه دشمن از مقاومت و ایستادگی ملت ایران ناامید و مایوس شده، افزود: مردم ایران دشمنان را روز به روز ضعیف تر کرده‌اند.

وی با اشاره به جنایات تفکر صهیونیست در طول تاریخ چندین هزار سال گذشته و از زمان حضرت موسی و عیسی (ع) ادامه داد: امروز هیچ دشمنی برای تبری جستن مانند رژیم صهیونیستی کودک کش و غاصب نیست، تجربه تاریخی نشان داده که اقلیت صهیونیست همیشه با ظلم و ستم همراه بوده و حتی به ملت یهود نیز رحم نکرده‌اند.

حاج صادقی گفت: رژیم صهیونیستی محور تمام ظلم‌های جهان معاصر است، اسرائیل غاصب مصداق کامل ظالم ستمگر است و انقلاب اسلامی نمی‌تواند چنین جرثومه ظلم و فسادگری را تحمل کند. 

وی دفاع از مظلوم را از ارکان انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی بنابر آرمان‌ها و تئوری‌های نظری خود نمی‌تواند نسبت به ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران با نهایت قساوت، خودمحوری، نژاد پرستی و بی‌رحمی مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشید و ارتش کشورهای عربی را نیز در کمتر از شش روز در هم کوبید و فضای عمومی بنحوی شکل گرفت که کشورهای اسلامی ایجاد این رژیم غاصب را برغم مخالفت قلبی را پذیرفتند. 

وی اظهار کرد: اسرائیل غاصب که روزی شعار از نیل تا فرات می داد امروز از ترس فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت خود ده ها متر به دور خود دیوار و حصار می‌کشد.

حاجی صادقی با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت و عملیات استشهادی جوانان فلسطینی تصریح کرد: جوانان غیور و از خود گذشته فلسطینی امروز به قلب شهرها اسرائیل غاصب نفوذ کرده‌اند. 

وی بیداری و آگاهی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: جبهه مقاومت یکی محورهای اصلی اختلاف بین ایران و آمریکاست 

حاجی صادقی گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی مانند تدابیرش کار دشمنان را تمام کرده و امروز نیروی قدس سپاه اسلامی خواب راحت را در همه عرصه‌ها از اسراییلی‌ها گرفته‌است.رژیم صهیونیستی امروز فقط نگران حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و غیره نیست آنها در هراس این هستند تا جبهه حزب الله درلندن و واشنگتن شکل بگیرد و طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با صراحت هر گونه کمک مادی و معنوی را به رزمندگان فلسطینی انجام خواهد داد و امروز فلسطین مظلوم قدرتمند است، اینکه در یک عملیات از منطقه غزه ۳ هزار موشک به سرزمین های اشغالی پرتاب می شود که فقط ۵۰ درصد آنها را گنبد آهنین رصد و منهدم کرد نشان از یک پیروزی بزرگ است، تمام این موشک ها برغم محاصره شدید در غزه ساخته شده‌بود.

وی با تاکید بر شکست دشمن در جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت گفت: امروز سوریه، عراق، یمن، لبنان و حتی مردم عربستان، امارات و سایر کشورها در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حاج صادقی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید به حاکمیت مردم فلسطین تن داده و بر سرزمین های اصلی خود بازگردند، بیان داشت: انتفاضه های جدید و عدم احساس امنیت از چالش‌های مهم این رژیم است و نابودی این رژیم بسیار نزدیک شده‌است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دوران جنگ با دست خالی و سنگ فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی گذشته است و آنها در هر عملیات باید انتظار حداقل ۳ هزار موشک را بکشند. 

وی تاکید کرد: ما اشراف کامل اطلاعاتی بر اسرائیل غاصب داریم و کوچکترین تحرکات آنها زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آنها در حمله به ساختمان اطلاعاتی و امنیتی در اربیل عراق فهمیدند که چه بلایی بر سرشان آمده‌است. 

وی عنوان کرد: اشراف اطلاعاتی سپاه بر پایگاه های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه بیشتر از حاکمان آن کشورهاست و این مساله را رهبران اسرائیل غاصب به خوبی می دانند. ما پهپاد شما را منهدم کردیم ولی شما جرات تعرض به پهپاد ایران را با وجود بیش از یک ساعت پرواز در سرزمین های اشغالی را نداشتید چون از عواقب آن کاملا مطلع بودید 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نیروی قدس هم اشراف اطلاعاتی و هم قدرت استفاده از قدرت را در برابر اسرائیل غاصب را دارد و گفتمان مقاومت کاملا در سطح منطقه نهادینه شده‌است.

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله در برابر صهیونیست‌ها مقاومت و ایستادگی است و این گرگ درنده هرگز در برابر سازش کاری قدمی به عقب نخواهد گذاشت. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: مردم از مشکلات معیشتی در رنج هستند و مسئولان در حل مشکلات آنان با اتکا به اقتصاد مقاومتی مسابقه خدمت برگزار کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfejdyvw6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما