جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 104173

تردد در محورهای استان قم پرحجم است/ افزایش ۱۰۰ درصدی ترددها

قم نيوز : رئیس پلیس راه استان قم، تردد در محورهای موصلاتی استان قم را پرحجم خواند از مسافران خواست بازگشت خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.
تردد در محورهای استان قم پرحجم است/ افزایش ۱۰۰ درصدی ترددها
تردد در محورهای استان قم پرحجم است/ افزایش ۱۰۰ درصدی ترددها
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات ایام عید سعید فطر، موج بازگشت مسافران به شهرهای خود را شاهد هستیم و هم اکنون محورهای مواصلاتی استان قم ترافیک پر حجم و روانی دارد.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: در این ایام میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان قم در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه بوده است.

سرهنگ پناهی ابراز داشت: محورهای قم – تهران، کاشان– قم و همچنین اراک– قم دارای بیشترین تردد بوده است و پیش بینی می‌شود تا پایان امروز میزان ترددها در این محورها افزایش یابد و شاهد ترافیک سنگین باشیم.

وی افزود: از مسافران انتظار داریم بازگشت خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند؛ چرا که با ترافیک سنگین مواجه خواهند شد.

سرهنگ پناهی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ابراز داشت: رانندگان در مسیر حرکت خود می‌بایست با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند و از سبقت غیر مجاز و نیز حرکت در شانه خاکی جاده در زمانی که ترافیک است اجتناب کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5o0fsyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما