شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 104186
منبع : قم نیوز

تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیش‌بینی تولید 150 هزار تن آسفالت با اعتبار هزار و 100 میلیارد ریالی در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم برخوردار است.
تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در قم
تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در قم
به گزارش قم نیوز سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سال گذشته باوجود افزایش قیمت زیادی که داشتیم قیر موردنیاز توسط شهرداری مرکز خریداری و تحویل سازمان شد و پیش‌بینی امسال ۱۵۰ هزار تن با اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم برخوردار است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار بخش آسفالت سازمان را ۱۱۰ میلیارد تومان برای شهر قم اعلام کرد و با اشاره به لزوم داشتن معادن برای شهرداری یادآور شد: رویکرد استان در داشتن دو معدن حاکمیتی در شهر قم است، معدن رودخانه‌ای که مصالح زیرساختی و زیراساس شوارع را تأمین می‌کند، در سال گذشته ۲۵۰ هزار تن تولید و توزیع به سطح شوارع داشته است.

وی توسعه معدن رودخانه‌ای را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمتر دانست و ابراز کرد: برای امسال تولید و توزیع مصالح زیرساختی ۲۰۰ هزار تن پیش‌بینی‌شده و بر اساس دستور استاندار، درصدد راه‌اندازی معدن کوهی برای کارخانه آسفالت به‌صورت حاکمیتی هستیم  که در این زمینه جلسات زیادی در حال برگزاری است.

میریک امامی ادامه داد: در صورت تملک معدن کوهی توسط شهرداری، برای نخستین بار صفر تا ۱۰۰ از تولید تا استخراج، حمل‌ونقل، توزیع و اجرا توسط شهرداری انجام‌شده و شهرداری قم در این بخش به خودکفایی کامل می‌رسد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdch6knz-23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما