قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه در سال 1400 بیش از 121 هزار سرویس حمل‌ونقلی توسط سازمان صورت گرفته است، گفت: یک‌میلیون و 584 هزار و 307 مسافر از طریق پایانه‌ها توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی در سال گذشته جابجا شده است.
جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۵۸۵ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم
جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۵۸۵ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم
به گزارش قم نیوز سید رضا حسینی در گفت‌وگویی، با اشاره به میزان جابجایی مسافران از طریق سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۱ هزار سرویس حمل‌ونقلی توسط سازمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۵۸۴ هزار و ۳۰۷ مسافر از طریق پایانه‌ها توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی در سال گذشته جابجا شده است، ابراز کرد: حجم قابل‌توجهی از این میزان مربوط به شش‌ماهه دوم سال گذشته بوده که به‌واسطه کاهش حجم بیماری کرونا صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با مقایسه میزان سرویس و مسافر جابجایی در فروردین سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تصریح کرد: در فروردین سال گذشته ۱۱۵ هزار و ۳۸ نفر با ۹ هزار و ۶۲۴ سرویس جابجا شده است.

وی ادامه داد: در فروردین‌ماه سال جاری نیز هشت هزار و ۲۵۱ سرویس با جابجایی ۱۳۲ هزار و ۸۰۴ مسافر انجام‌شده که نشان از آن داشته که علیرغم کاهش تعداد سرویس‌ها ولی حجم بیشتری مسافر جابجا شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0qsx2bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما