يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 104843

مدیرکل دامپزشکی قم معارفه شد

قم نيوز : مدیرکل جدید دامپزشکی قم روز یکشنبه طی آیینی با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور معارفه شد.
مدیرکل دامپزشکی قم معارفه شد
مدیرکل دامپزشکی قم معارفه شد
به گزارش قم نیوز طی آیینی با حضور معاون مدیریت منابع و توسعه سازمان دامپزشکی کشور، ضمن قدردانی از خدمات ۱۴ ساله مهدی رفیعی محمدی مدیرکل سابق دامپزشکی قم، حسن توحیدی مهر به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی قم معارفه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بخشی از این آیین گفت: سازمان دامپزشکی یکی از دستگاه های حساس اجرایی است که رابطه مستقیمی با سلامت و امنیت غذایی جامعه دارد.

محسن امیدیان ادامه داد: اداره کل دامپزشکی قم طی سالهای گذشته در قالب اقدام های علمی مدل های خاص مدیریتی و کنترل بیماری را با موفقیت انجام داده که در دوره جدید باید نسبت به آنها توجه لازم صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دولت بر سفره مردم حساسیت دارد و لازم است از ظرفیت های موجود در استان برای ارتقاء و بهبود وضعیت تولیدات کشاورزی و دام و طیور استفاده بهینه ای صورت بگیرد.

امیدیان بیان کرد: مردم محور اولویت مجموعه مدیریت استان است و تلاش می شود تا امور کار به مردم سپرده شود و دولت بعد نظارتی خود را اعمال کند.

وی با تاکید بر اهمیت روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: مردم نباید پشت درهای بسته هیچ دستگاه و سازمانی معطل بمانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ابراز کرد: از آنجایی که دامپزشکی ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد مباحث مورد نیاز در اصلاح فرآیندها را با قدرت دنبال کند.

مدیرکل سابق دامپزشکی قم نیز در این آیین بیان کرد: تعامل با تشکل های کشاورزی، تعاونی های دامداری و مرغداری و کنترل و رصد مستمر بیماری های دام و طیور از اولویت های مهم این اداره کل طی ۱۴ سال گذشته بوده است.

مهدی رفیعی ادامه داد: قم یکی از معدود استان هایی است که حضور ناظر کنترل کیفی گوشت در کشتارگاه های آن از سالهای قبل عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: ۸ درصد تخم مرغ کشور به همراه بخش زیادی از نیاز کشور به پروتئین توسط مرغداران و دامدران استان قم تولید و تامین می شود.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchkknzx23nv6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما