يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 105109

۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند
۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک باند قاچاق مواد مخدر قصد داشت با استفاده از ۲ دستگاه خودرو پژو پارس محموله مواد مخدر را از مبدا یکی از استان‌های مرکزی کشور با عبور از محورهای استان قم به تهران انتقال دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: موضوع با پیگیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در دستور کار مأموران قرار گرفت و با هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه قضائی، نیروها در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند و با انجام کنترل‌های نامحسوس خودروها، توانستند دو خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ۳ قاچاقچی که در حمل این مواد مخدر دست داشتند نیز بازداشت شدند و به همراه خودروهای متوقف شده برای بازرسی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: پس از بازرسی‌های انجام شده، ۱۰۰ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک در قالب ۱۰ بسته کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzk0fnyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما