سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 105135
منبع : قم نیوز

دستگیری کلاهبردار در لباس طلبکار

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ارسال شماره کارت بانکی به افراد مدعی طلب خود می‌شد.
دستگیری کلاهبردار در لباس طلبکار
دستگیری کلاهبردار در لباس طلبکار
به گزارش قم نیوز سرهنگ میکائیل قهرمانپور گفت: یکی از شهروندان در مراجعه خود به پلیس آگاهی استان اعلام کرد که چند روز قبل پس از دریافت پیامکی حاوی شماره کارت بانکی با اسم و هویت مشابه جوشکار ساختمانی که از بنده طلب داشت، مبلغ ۶۲ میلیون ریال را به شماره کارت دریافتی واریز کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان قم می گوید: این شهروند در ادامه شکایت خود گفته است که چند روز پس از واریز این وجه جوشکار با بنده تماس گرفته و درخواست طلبش را کرد که پس از آن متوجه کلاهبرداری توسط افراد ناشناس شدم.

سرهنگ قهرمانپور گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم ۳۳ ساله در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی با دستگاه قضایی بازداشت و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضایی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: شهروندان در صورت دریافت پیامک مبنی بر انتقال وجه، قبل از واریز به صورت حضوری و یا تلفنی از هویت فرد مطمئن شده و مشخصات حساب مقصد اعلامی مربوط به طلبکار را بررسی کرده تا مورد سوء استفاده افراد کلاهبردار قرار نگیرند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc1pqsp2bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما