شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 10525
دلبری خبر داد:

بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) در گرو سه تملک و خط ریل آهن است

قم نيوز : قم نیوز : شهردار قم گفت: احداث پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) با موفقیت انجام شده و بهره برداری از آن در گرو سه تملک و خط ریل آهن است.
بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) در گرو سه تملک و خط ریل آهن است
به گزارش قم نیوز ، محمد دلبری با اشاره به موضوع آسفالت ریزی سطح معابر قم گفت: در سال ۹۱ اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های همکاران ما نهضت آسفالت در سطح شهر قم اجرا شده است.

وی بیان داشت: امسال ۱۰ برابر سال گذشته آسفالت ریزی در سطح معابر داشته ایم و این روند نیز در صورت اعلام نظر مساعد کارشناسان ادامه خواهد داشت.

شهردار قم با اشاره به برخی ویژگی های جوی برای آسفالت معابر گفت: آسفالت کردن یک سری ویژگی های خاص جوی و آب و هوایی خودش را دارد که باید کارشناسان نظر نهایی را بدهند.

وی افزود: امسال ۱۲ میلیارد تومان قیر خریداری شده و در انبارها و استخرهای ما نگه داری شده است و در صورت بهبود وضعیت آب و هوا لکه گیری ها نیز انجام خواهد شد تا در افزایش عمر آسفالت موثر باشد.

دلبری همچنین در خصوص طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: عمده مشکلات ما در اجرای این طرح خط راه آهن بوده که در مسیر واقع شده است.

وی بیان داشت: جلسات متعددی با مسئولان گرفته شده و قول مساعد نیز داده اند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد برداشتن این خط باشیم.

شهردار قم در خصوص تملک های این مسیر گفت: تمامی تملک ها انجام شده اما هنوز سه تملک دیگر مانده است که مذاکراتی انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک به اتمام برسد.

دلبری در خصوص زیرگذر هنرستان در این پروژه نیز گفت: این زیرگذر احداث شده و بلوک بندی ها و بتون ریزی ها نیز انجام شده و به دلیل وجود لوله آب در آن محل منتظر اعلام نهایی شرکت آب و فاضلاب هستیم.

وی افزود: تنها خاک برداری زیرگذر مانده است که کمتر از یک ماه انجام خواهد شد.

ماده ۹ املاک معارض تقاطع پردیسان اخذ شد

شهردار قم در بخش پایانی به تقاطع غیرهمسطح پردیسان اشاره کرد و گفت: کارفرما این پروژه مسکن و شهرسازی است که بخشی از تملک ها دست شهرداری بود که انجام شده است.

وی بیان داشت: صاحبان بخشی از تملک ها نیز همکاری لازم را انجام ندادند که ماده ۹ آنها گرفته شده که اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdccppqs.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما