قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر اهداف دشمن گفت: یکی از وظایف‌ ما خنثی سازی توطئه دشمنان علیه مکتب اهل بیت(ع) است.
آیت‌الله سعیدی: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل سنت است
آیت‌الله سعیدی: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل سنت است
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مداحانی از کشور عراق که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق (ع) در روایات متعدد دیگری به رفتار مسالمت آمیز و برادرانه با غیر شیعیان تأکید کردند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه فرمایشات ائمه(ع) خط مشی و راهبرد ما در ارتباط با شیعیان و غیرشیعیان است، افزود: ما باید بر اساس قول و سیره اهل بیت(ع) که به ما رسیده ‌عمل کنیم.

امام جمعه قم تصریح کرد: پاسخ امام صادق(ع)اختصاص به شیعیان و زمان خاصی و یا صنف و قشر خاصی ندارد، این امام همام فرمودند برای تعامل با غیر شیعیان به امام و رهبر خود نگاه کنید و هرطور که او با آنان معاشرت کرد شما نیز آنطور رفتار کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد امام هادی (ع) گفت: مداحی اهل بیت(ع) که به نوعی احیای امر معصومین(ع) السلام است، از افتخارات شما مداحان است.

نماینده ولی فقیه در استان قم  با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر اهداف دشمن افزود: یکی از وظایف‌مان خنثی سازی توطئه دشمنان علیه مکتب اهل بیت(ع)  است.

آیت الله سعیدی بیان کرد: مسلمانانی که در دوره ما زندگی می‌کنند پیامبر (ص) و ائمه (ع) را ندیده اند، هرچه شنیده اند از آبا و اجداد خود شنیده اند و خبری از واقعه غدیر خم ندارند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از بی خبری آنها نسبت به مسأله ولایت استفاده کند و بین شیعه و سنی دعوا ایجاد کند، بهترین کار این است که ما از اهل بیت(ع) سخن بگوییم و مردم را به سوی آنان هدایت کنیم بدون اینکه چیزی که سبب دشمنی است مطرح کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqmnzm23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما