پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 105278

توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در قم

قم نيوز : مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه روز شنبه 25 تیر ماه گفت: بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی و ۱۰ جهیزیه به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر در قم توزیع خواهد شد.
توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در قم
توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در قم
به گزارش قم نیوز علی‌رضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ضمن اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه به‌مناسبت دهه ولایت در روز شنبه 25 تیرماه در استان قم اظهار داشت: رزمایش روز شنبه 25 تیرماه به صورت نمادین در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی است و فعالیت‌های بسیج سازندگی قم در دهه ولایت فراتر از آن است. 

وی بیان داشت: در رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه ولایت ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع  می‌گردد و همچنین در روز عید غدیر بیش از ۲۰ گروه جهادی هر گروه بین هزار تا دو هزار غذای گرم آماده و توزیع خواهند کرد و ۱۰ جهیزیه نیز آماده شده که به زوج‌های نیازمند اهداء می‌شود.

ایراندوست گفت: همچنین تعمیرات و بازسازی منازل محرومان، تعمیر یخچال نیازمندان در مناطق محروم و کاروان تعمیرات موتور نیازمندان نیز در دستور کار است که در این طرح موتورسازهایی که به صورت جهادی کار می‌کنند هماهنگ شده و لوازم مورد نیاز تعمیرات خریداری شده تا موتور نیازمندان شناسایی شده تعمیر شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تاکید کرد: مشاوره‌ حقوقی توسط بسیج حقوقدانان و پویش آزادی زندانیان نیز از دیگر اقدامات در دهه ولایت است.

وی در پاسخ به این سوال که گروه‌های هدف چگونه شناسایی می شوند؟ گفت: در طرح اطعام، افرادی که هیئت دارند و در مناطق مختلف شهر هستند پخت غذا را انجام می‌دهند و بین مردم مناطق خود توزیع می‌کنند، در توزیع بسته‌های معیشتی نیز شناسایی‌ها توسط دو قرارگاه پهنه‌ای که در استان تشکیل شده انجام شده است که یکی از این قرارگاه‌های جهادی منطقه قم، قنوات و قمرود و قرارگاه دیگر نیز  منطقه پردیسان، کهک، سلفچگان، دستجرد و جعفریه را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0mn6a49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما