سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 105456
فرمانده انتظامی شهرستان قم:

باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در قم دستگیر شدند

قم نيوز : فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت و کشف ۳۰ فقره سرقت در این پرونده خبر داد.
باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در قم دستگیر شدند
باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز سرهنگ امیر مختاری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت از محدوده اطراف حرم مطهر، سه راه خورشید و خیابان اراک که تقریباً همه روزه بوقوع می‌پیوست و موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳ شهید سعیدی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با طرح‌ریزی عملیات و اجرای آن در نهایت، تحرکات چند نوجوان که همگی تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند، مورد توجه و رصد عوامل گشت و تخصصی کلانتری ۱۳ شهید سعیدی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش بی‌دریغ عوامل کلانتری ۱۳ یکی از سارقان که ۱۴ ساله و از اتباع است، دستگیر و به کلانتری منتقل شد و ضمن اعتراف به سرقت موتورسیکلت، به همکاری چند نفر دیگر از همسن و سالان خود در انجام سرقت‌ها اقرار و اعتراف کرد.

مختاری گفت: با همکاری مطلوب دستگاه قضائی، تعداد ۱۳ نفر از همدستان وی که در قالب باندهای سه و چهار نفره سازماندهی شده بودند، مخفیگاه و پاتوق حضور آنان شناسایی شد و در چهار عملیات جداگانه در حال پرسه‌زنی در اطراف حرم مطهر، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده همگی ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده که با کمین کردن در هسته مرکزی شهر علی‌الخصوص اطراف حرم مطهر، موتورهای فاقد ایمنی را شناسایی می‌کردند و با استفاده از غفلت مالکان، موتور سیکلت را سرقت می‌کردند و سپس با خودروی نیسان به حسن آباد تهران برده و هر موتور را به مبلغ بسیار ناچیز می‌فروختند.

وی گفت: تاکنون حدود ۳۰ فقره سرقت کشف شده و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی، همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwwazqt1au52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما