شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 105528
منبع : قم نیوز

ورزشگاه تختی قم به بانوان اختصاص می یابد

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اتفاق خوبی در دریافت منابع سفر رییس جمهور به قم در بخش ورزش رخ داد و یکی از آن ها تبدیل ورزشگاه تختی قم به ورزشگاه تخصصی بانوان است.
ورزشگاه تختی قم به بانوان اختصاص می یابد
ورزشگاه تختی قم به بانوان اختصاص می یابد
به گزارش قم نیوز ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: مبالغ خوبی برای ورزشگاه تختی از محل سفر رییس جمهور تخصیص داده شده که ۲۰ میلیارد تومان است و وزارت نفت پنج میلیارد تومان برای چمن ورزشگاه اختصاص داده و بقیه بودجه از نهاد ریاست جمهوری جذب شده است.

وی با اشاره به این که برای بهسازی مجموعه ورزشی تختی موضوع مناقصه انجام ، منابع جذب و پیمانکار مشخص شد ابراز داشت: برخی ورزشکاران منتقد بودند که چرا بهسازی ورزشگاه باید در تابستان انجام شود و در پاسخ عنوان کردیم که به خاطر موضوع سال مالی و جذب اعتبار، تعهد پیمانکار این شد که فاز اول را تا پایان مهرماه انجام دهد و اگر در همین فصل تابستان طرح را اجرا نمی کردیم، این پول برگشت می خورد و جذب نمی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود:  تابستان بهترین زمان برای کار عمرانی است و سال های سال بود زیبایی مجموعه ورزشی تختی آرزوی مردم قم بود که در ۲ ماه اخیر این امر محقق شد.

وی ابراز داشت: با وجود انجام عملیات عمرانی در ورزشگاه تختی،‌ هیات ها به کار خود ادامه دادند و تعطیلی نداشتیم البته در مورد فوتبال ناچار به انتقال فعالیت ها به سمت مجموعه های ورزشی حیدریان و هفتم تیرشدیم.

سانی خانی با اشاره به مراحل عملیات عمرانی در ورزشگاه تختی اظهار داشت: در فاز اول چمن ورزشگاه بهسازی، سپس پیست تارتان ایجاد و دیوارها آذین بندی و فضا سازی می شود و ورزشگاه دارای بخش وی آی پی و ساختمان اداری خواهد شد که تا پایان سال به نوعی در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی بیان کرد: در فازهای بعدی سالن ها و اماکنی که در ورزشگاه وجود دارد بهسازی می شود که بانوان قمی بتوانند در کمال امنیت و آسایش به فعالیت ورزشی بپردازند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcirwazvt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما