شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 105538

کاراته کاهای قمی در مسابقات کشوری درخشیدند

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: ۳ نفر از کاراته کاهای استان قم با کسب مدال در مسابقات قهرمانی کشوری درخشیدند.
کاراته کاهای قمی در مسابقات کشوری درخشیدند
کاراته کاهای قمی در مسابقات کشوری درخشیدند
به گزارش قم نیوز مهدی بیرانوند ابراز داشت: تیم کاراته قم به مسابقات کشوری کاراته در گنبد کاووس اعزام شده بود که نمایندگان قم در این مسابقات یک مدال طلا و ۲ مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روزهای ششم و هفتم مردادماه جاری در گنبدکاووس برگزار شد و برترین‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان دعوت می‌شوند.

بیرانوند با اشاره به عملکرد کاراته کای طلایی استان قم گفت: محمود نعمتی که از کاراته کاهای جوان و آینده دار استان قم در ترکیب باشگاه استقلال قم با مربیگری سید علی خلیلی موفق شد در رده سنی زیر ۲۱ سال تمامی رقیبان خود را شکست داده و صاحب گردن آویز طلا شود.

وی گفت: مبین خاکدامن دیگر کاراته کای قمی از باشگاه شهید خبیر با مربیگری اصغر رحمتی در رقابت‌های وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان شرکت کرد و با شکست در دیدار ماقبل فینال در نهایت به مدال برنز و مقام سومی رسید.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: متین محمدی یکتا از باشگاه کارن با مربیگری محمد سلطانی در بخش کاتا رده سنی جوانان با نمایشی قابل قبول در بین رقبا به مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور دست یافت.

بیرانوند عنوان کرد: در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال بهزاد سلطان‌زاده کاراته کا باشگاه کاراته انقلاب با مربیگری غلامرضا دباغیان به دلیل نمایش مبارزات فنی نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: مسابقات کاراته پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش از یکهزار ورزشکار در ۱۵ وزن و ۲ بخش مبارزه (کومیته) و کاتا (حرکات نمایشی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در پایان روز اول مسابقات ابوالفضل جانقربان نماینده داوری کاراته استان قم از سوی کمیته داوران به‌عنوان داور برتر مسابقات انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtievouqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما