جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 105885
منبع : قم نیوز

آمادگی وزارت امور خارجه برای هم‌افزایی با رسانه‌های دینی کشور

قم نيوز : سخنگوی وزارت امور خارجه بر آمادگی این وزارتخانه برای تقویت ارتباطات، همکاری و هم‌افزایی با رسانه‌های دینی کشور تاکید کرد.
آمادگی وزارت امور خارجه برای هم‌افزایی با رسانه‌های دینی کشور
آمادگی وزارت امور خارجه برای هم‌افزایی با رسانه‌های دینی کشور
به گزارش قم نیوز ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار و تبادل نظر با جمعی از مسئولان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دینی کشور در قم، ظرفیت رسانه‌ای شهر قم را بسیار بزرگ و نقش آن در فرهنگ سازی دینی و ارتباطات بین المللی و نیز انعکاس درست پیام نظام اسلامی به مخاطبان در عرصه منطقه‌ای و بین‌الملل را مهم ارزیابی کرد.

او با اشاره به اینکه قم شهر پرخروش بین‌المللی است که همواره تأثیر‌های فراتر از مرز‌های ملی داشته و دارد، افزود: ویژگی‌ها و ظرفیت‌های جهانی شهر قم و تاثیر‌های آن در حوزه بین‌الملل، قابل مقایسه با هیچ یک از مراکز دینی جهان نیست.

کنعانی ادامه داد: قم همواره در عرصه ملی و بین‌المللی ساختارساز و تحول آفرین بوده و منادی و عرضه کننده اسلام حقیقی و گفتمان اهل بیت (ع) به جهان بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه بر اهمیت عرضه به موقع تولید‌های فکری و گفتمانی، ناظر به نیاز‌های ملی و جهانی تاکید کرد و یادآور شد: باید رسانه‌های دینی کشور با بهره‌گیری از دانش‌های روز رسانه‌ای، ارتباط عمیق و پایداری با جامعه هدف و مخاطبان ملی و بین‌المللی خود داشته باشند.

او همچنین با بیان این که توجه به نقاط قوت نباید ما را از تمرکز بر نقاط ضعف و چالش‌ها غافل کند، قضیه فلسطین را همچنان مهمترین موضوع جهان اسلام ذکر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطر‌های آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب باشد و رسانه‌های انقلابی نیز رسالت خود را در این رابطه جدی‌تر و موثرتر انجام دهند.

کنعانی همچنین بر آمادگی وزارت امور خارجه برای تقویت ارتباطات، همکاری و هم‌افزایی با رسانه‌های دینی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcevn8znjh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما