قم نيوز : استاندار قم گفت: ۱۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کرده‌اند و ۱۲ هزار نفر واجد شرایط هستند؛ درباره تخصیص زمین برای ۵ هزار نفر تعیین تکلیف شده و تا هفته آینده ۱۲۵ واحد تحویل داده می‌شود.
استاندار قم: ۱۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کردند
استاندار قم: ۱۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کردند
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: اولین وظیفه را از ابتدای مسئولیت، حضور در بین مردم دانستیم و تمامی روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل را در ارتباط با مردم بوده و هستیم و با شنیدن مشکلات مردم، برای حل آن‌ها اقدام کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای حل مسائل استان زمان‌بندی مشخصی انجام شده و نسبت به روزهای نخست فشارها کاهش یافته است گفت: 128 هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کرده‌اند و 12 هزار نفر واجد شرایط هستند؛ درباره تخصیص زمین برای 5 هزار نفر تعیین تکلیف شده و تا هفته آینده 125 واحد تحویل می‌شود که در مسائل مشکل مسکن، برطرف کردن بالا رفتن اجاره بها در اولویت است.

استاندار قم اضافه کرد: در برخی مناطق روستایی از نظر کمی و کیفی مشکل آب داشتیم که طی پیگیری‌هایی که انجام شد،  به‌زودی تامین آب برای 24 روستا انجام می‌شود و برخی از قنات‌ها احیا شده و آب کشاورزی از این طریق تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در جاده‌های بین شهری تصادفات فراوانی داشتیم که عملیات اصلاح دو جاده کهک و پردیسان آغاز شد و جاده قم-تفرش 6 متر تعریض شد.

شاهچراغی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل خانه‌های روستایی و تعیین تکلیف اراضی و حل اختلاف‌ها به صورت شبانه روزی در حال انجام است، تصریح کرد: وضعیت ادارات در موضوع پاسخگویی نسبت به گذشته تغییر کرده و به امید خداوند این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از باب وظیفه انقلابی هر کاری که بتوانیم انجام داده تا مشکلی از کسی حل شود، قطعا انجام خواهیم داد، عنوان کرد: مجموعه هماهنگی در استانداری این مشکلات مردم را با عزم راسخ رصد می‌کنند، هرچند طبیعتا کار مردم هم فراوان است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: دولت در طول یک سال گذشته پشتیبانی‌های مناسبی از استان انجام داده و تقریبا بخشی از اعدادی که تعهد کرده را به استان داده است؛ ما به دعای خیر مراجع عظام تقلید نیاز داریم و امیداوریم بزرگان ما را در رسیدن به اهداف از دعای خیر خود محروم نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7n9q3ak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما